Jakie owoce i warzywa najlepiej jeść na diecie?




Często osoby, które chcą schudnąć, zadają mi to pytanie. Podzielę się więc z Wami moją magiczną jedenastkę, która pomogła mi zrzucić „zbędny balast” i nareszcie cieszyć się życiem jako atrakcyjna kobieta. Pamiętajcie, że w produktach ważne są nie tylko niskie kalorie, ale i wartości odżywcze. Bo przecież chcemy nie tylko dobrze wyglądać, ale i świetnie się czuć! Zobaczcie warzywa i owoce, które wspomagają odchudzanie. Warto je połączyć z dobrym suplementem diety – ja np. brałam i nadal biorę Sliminator, który najpierw pomógł mi schudnąć, a teraz wspiera prawidłową wagę i zgrabną sylwetkę. A oto polecana przeze mnie jedenastka:


1. Owoce leśne, jagody

Maliny, borówki, jeżyny, jagody są niezwykle smaczne i wspierają naszą dietę. Można z nich przyrządzać koktajle, dodawać je do owsianki, jogurtu naturalnego, kefiru czy serków wiejskich. Stanowią też świetną zdrową przekąskę między posiłkami. Mają w sobie mnóstwo witamin i przeciwutleniaczy, które chronią przed negatywnym wpływem wolnych rodników i zapobiegają szybkiemu starzeniu się. Same plusy!

SLIMINATOR - SPRAWDŹ OFERTĘ NA STRONIE PRODUCENTA


2. Jabłka i gruszki

Są niskokaloryczne, soczyste, słodkie, można z nich przygotowywać zarówno desery, jak i dania wytrawne. Jedno jabłko to solidna porcja witamin, przeciwutleniaczy i błonnika, który przyspiesza metabolizm. Gruszki zawierają więcej cukru, więc nie należy z nimi przesadzać, ale są świetnym źródłem minerałów takich jak potas, sód, bor i jod. Warto docenić owoce, które rosną w naszych rodzinnych sadach!


3. Soja

Staje się coraz bardziej popularna w Polsce. Soja lub robione z niej mleko sojowe i tofu są bogatym źródłem białka roślinnego. To doskonałe rozwiązanie dla wegetarian, którzy rezygnują z białka mięsnego. Soja zawiera fitoestrogeny, które polecane są szczególnie kobietom w okresie przed menopauzą. Dobrze jest zastąpić mlekiem sojowym mleko krowie lub kozie, a tofu wykorzystywać jako syty dodatek do dań warzywnych.


4. Kalafior

Bardzo popularny w Polsce, i bardzo dobrze, bo jest niskokaloryczny i sycący. Najlepszy pomocnik naszej diety. Można go przyrządzać na najróżniejsze sposoby. Zawiera potas, magnez, witaminy z grupy B, mangan, witaminę C, K oraz kwas foliowy, a także błonnik wspomagający trawienie.


5. Awokado

To genialne źródło dobrych tłuszczów – olej z awokado zawiera witaminę E, którą, nie bez powodu, nazywa się witaminą młodości. Je się go na surowo, co jest bardzo wygodne. Może być dodawany do sałatek, kanapek lub przerobiony na smaczną pastę. Co ciekawe – świetnie sprawdza się także jako maseczka na twarz! Najpyszniejsze jest już dojrzałe, czyli miękkie. Warto odczekać dzień lub dwa, jeśli jeszcze jest twarde.


6. Pomarańcze

Bardzo bogate źródło witaminy C, która szczególnie przydaje nam się zimą, czyli wtedy, kiedy jest sezon na pomarańcze. Świetnie orzeźwiają, dlatego sok z nich jest tak uwielbiany. Ale nadają się również do dań wytrawnych. Zawierają fruktozę, dlatego warto jeść je ostrożnie, a nie kilogramami, by nie podnieść glukozy we krwi.




7. Brukselka

Ta jak szpinak może nam się źle kojarzyć z dzieciństwa. Jednak dobrze przyrządzona brukselka jest palce lizać! A do tego jest źródłem witamin: A, B1, B2, B3, B5, B6, B9, C, E, H i K, potasu, wapnia, magnezu, żelaza, sodu, karotenu i kwasu foliowego. A przy tym wszystkim jest niesamowicie niskokaloryczna, bo w 100 gramach ma tylko 42 kalorie. I właśnie dla tego wszystkiego warto ją polubić!


8. Brokuły

Zielony kalafior, który również często podawany jest rozgotowany przez co traci swoje wartości odżywcze. Powinny być wrzucone do ciepłej wody i wyjęte po kilku minutach, by nie tracić całego swojego dobra. Mają właściwości antynowotworowe, zawierają witaminy A, C, i k, wapń, sód, potas. Sprawdzają się jako dodatek do sałatek lub dań wytrawnych.


9. Fasolka szparagowa

Może być żółta lub zielona, obie są bardzo wartościowym warzywem, jednak zielona jest bogatsza w kwas foliowy i witaminę A. Obie są źródłem witaminy A, C, E i K oraz białka. Ponadto mają w sobie dużo mikroelementów – potas, magnez, sód, żelazo. Są bardzo sycące, co pomaga w utrzymaniu diety. Nie należy ich rozgotowywać, bo stracą swoje wartości odżywcze. Stanowią doskonały dodatek do mięsa czy ryb, ale można je jeść także jako zdrową przekąskę.


10. Marchew

Można jeść surową, ugotowaną, upieczoną lub uduszoną albo robić z niej zdrowy sok. Jest źródłem beta-karotenu, witamin B, C, E, H, K, PP, kwasu foliowego, a do tego jeszcze sprzyja przemianie materii. Cukrzycy nie powinni jeść jej w innej postaci niż surowa, ale to nic strasznego, bo właśnie wtedy ma najwięcej substancji odżywczych.


11. Papryka

Zawiera witaminy A, C, E, a także potas i sód. Najwięcej wartości dostarcza, gdy jemy ją na surowo. To warzywo, które można przyrządzać na najróżniejsze sposoby. Doskonale poprawia smak naszych potraw, a do tego wzmacnia odporność organizmu. Co ciekawe – jest również naturalnym antydepresantem! Warto po nią sięgać na jesieni i w zimie.


Sliminator – cena i gdzie kupić?

Suplement diety Sliminator warto kupić przede wszystkim z pewnego źródła, a do takich z pewnością należy oficjalna strona producenta LINK. Dzięki temu masz pewność, że unikniesz podróbki.

Jedno opakowanie produktu kosztuje 137 zł, co może okazać się nieco dużym wydatkiem, jednak biorąc pod uwagę najwyższą jakość składników oraz wysoką skuteczność, kwota ta nie jest wcale wygórowana. Warto zdecydować się na powiększony pakiet, kupując większe opakowanie dostaniesz sporą zniżkę. Dodatkowo nadal istnieje możliwość skorzystania z oferty specjalnej, w której można zamówić produkt 20% taniej.



  • Stanisław Lis
    19 minut temu
    Jadam już pewien czas owoce i warzywa i szczerze efekt dostrzegam ! Dużo łatwiej jest mojemu organizmowi funkcjonować.
  • Nikola Milewska
    8 minut temu
    Od dziś zdecydowanie więcej marchwi będzie w moim życiu!
  • Sylwia Zakrzewska
    2 minut temu
    Fajne, przydatne informację :)!
  • noemptynoempty